Мета програми

Що таке сертифійна програма «Bike friendly Company»?

Програми дружності до певних груп людей мають на меті привернути до них увагу. Впровадження програм дружності з боку закладу показує, що на ці групи людей тут чекають і роблять все можливе, аби їм було зручно. Логотип програми дружності — це впізнаваний бренд, який викликає довіру людей та заохочує їх вибрати саме цей заклад, навіть якщо вони жодного разу не відвідували його раніше.

Програми дружності поширені в усьому світі: найбільш популярні заклади «Tourists friendly», що означає, що тут говорять англійською або іншими іноземними мовами, та зможуть надати необхідний туристу сервіс. Іншим прикладом є заклади та продукти «Eco friendly», що вказує на використання та продаж дружніх до довкілля продуктів.

   Дедалі поширенішими у світі стають програми «Bike friendly» в дружніх до велосипедистів закладів: таким чином позначають місця та заклади, які обладнали велопарковку, мають інші зручності для користувачів велосипеда. Майже кожне велосипедне місто Європи та Америки має свій особливий логотип «Bike friendly», який вказує мешканцям та гостям міста, що цей заклад варто вибрати, якщо ви рухаєтеся велосипедом.

  Програма дружності зазвичай представлена логотипами, нанесеними на видному місці (на дверях закладу), та картами з позначками всіх закладів, які беруть участь у програмі, що розповсюджуються серед представників цільової аудиторії у самих закладах, інформаційних та туристичних центрах тощо.

Чому це важливо?

   У Києві велосипедистам поки що нелегко знайти заклади, де бодай встановлені велопарковки, тож система маркування таких закладів логотипами «Bike friendly Company» допоможе цільовій аудиторій ваших закладів легше знайти вас.

    Це набуває особливого значення, тому що:

  • велоінфраструктура міста дедалі більше розвивається;
  • у лютому 2018 року була ухвалена велоконцепція міста Києва;
  • у бюджет міста було закладено планування 7 веломаршрутів;
  • компанії імплементують велокультуру в програми соціальної відповідальності;
  • зростає кількість велосипедистів міста Києва, про що свідчить динаміка щорічного велопідрахунку АВК;
  • з кожним роком зростає кількість велотуристів, в тому числі й іноземних. Якщо вони захочуть скористатися велосипедами і не знатимуть, де вони можуть зупинитися, то сайт програми, мобільний додоток та логотип англійською мовою на дверях вашого закладу допомагатимуть їм у пошуку.

Окрім цього, логотип «Bike friendly Company» показує, що ваш заклад підтримує здоровий спосіб життя, раціональний розвиток транспорту та є соціально відповідальним.